Volgers

WELKOM NIEUWE VOLGERS

Hallo allemaal, welkom alle nieuwe volgers, ik hoop dat je hier wat ideeën kunt vinden. Groetjes! Joke Mulder

Weer een nieuwe pons (ik heb er nu denk ik 400)














Ik had me voorgenomen om geen ponsen meer te kopen,
maar heb je dat mooie bloemetje gezien een chinese vrouw
deed even voor hoe je het moest maken en dan ben ik verkocht
(nee!!!!!!!!!!!!! dan heb ik hem gekocht hahahahahaha)
je kunt ze bijna niet meer kwijt mijn hele huis is vol,
maar ja dit is toch wel weer een hele mooie zeg nou zelf!

1 opmerking:

  1. hoi joke
    ach je moet maar zo denken de ene is verslingerd aan ponsen,de andere aan stempels/copics of bloemen,dus het is in mijn ogen niet vreemd hoor!
    als je maar lol hebt:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen