Volgers

WELKOM NIEUWE VOLGERS

Hallo allemaal, welkom alle nieuwe volgers, ik hoop dat je hier wat ideeën kunt vinden. Groetjes! Joke Mulder

Heerlijk zoet kaartje "thinking about you".















Magnoliastempel ingekleurd met derwentpotloden, het bloemetje is van de beurs in Arnhem,
takjes van Marianne design,het randje is doily lace van Martha Stewart en de roset is gemaakt van 30,5x5cm dan pons je het randje om de 0,5 cm rillen met de scoreboard van Martha Stewart.
De tekst heb ik zelf bewerkt even een andere kleur gegeven aangepast aan mijn rose kaart en geprint deze heb ik onlangs van een site gehaald.(weet niet meer waar als je hem ook wilt mail je me maar)

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje zeg!!!! Super!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Joke.
    Wat leuk gedaan zo, met die rozet!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snoezig kaartje, erg leuk zoals je het stempeltje op de rozet hebt geplaatst. Ik wil je vragen nog even snel een link naar onze site te plaatsen anders kun je niet mee doen voor de prijs...

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen