Volgers

WELKOM NIEUWE VOLGERS

Hallo allemaal, welkom alle nieuwe volgers, ik hoop dat je hier wat ideeën kunt vinden. Groetjes! Joke Mulder

Demonstratie bij De Hobbyschuur in Ede








Met heel veel plezier heb ik vanmiddag een demo gegeven
bij Joke in De Hobbyschuur het was er heel gezellig, op de
achtergrond zie je één van mijn schilderijen die ik heb gemaakt
deze was speciaal voor deze dag gemaakt toen ik wist dat ik bij Joke
de demo zou gaan doen ben ik meteen thuis aan de slag gegaan
met de mickey and friends cardridge van de cricut.
Meer weten over de cricut kijk dan op cricut.com of bij you tube naar
een filmpje.

1 opmerking:

  1. mscvankouwen@chello.nl19 oktober 2011 om 03:31

    Hallo Joke
    Hier een reactie van Marijke, ik heb zaterdag een hele poos bij je gezeten, vondt jou disney schilderij geweldig ik heb de cartridge inmiddels ook bestelt. Waarschijnlijk komt hij vandaag zou graag nog eens willen weten hoe jij het schilderij gemaakt hebt.
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen