Volgers

WELKOM NIEUWE VOLGERS

Hallo allemaal, welkom alle nieuwe volgers, ik hoop dat je hier wat ideeën kunt vinden. Groetjes! Joke Mulder

Gefeliciteerd apart hé? Klik op de foto en je kunt hem duidelijker zien! Bij meer lezen kun je lezen hoe ik hem gemaakt heb.

Knutseldoosje

Dit is een vierkante envelop die heb ik eerst dichtgeplakt en daar heb ik de bovenkant afgehaald en hem daarna door de ribbelaar gehaald dan met faced jeans inkt bewerkt en er met zwarte archival inkt vlinders overheen gestempeld de rest spreekt voor zich o,ja op de achterkant van de envelop heb ik ook een kleine vlinder gestempeld

5 opmerkingen:

  1. Heel apart Joke en die vlinder is zo prachtig erbij.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dit is een leuk idee!!!!
    Ziet er heel mooi uit zo...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Joke, ook onderstaande kaart is weer helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi joke
    een erg mooie kaart, straalt echt sjiek uit en je kaart hieronder is ook erg mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad héél apart en héél mooi,net als de rest van de crea's.Complimentjes hoor
    Groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen